Vi vågar gissa att det är en fråga du sällan eller aldrig ställer dig. Vilket inte alls är konstigt.
Men om du nu skulle ställa dig den frågan – vad är då svaret?
Låt oss bjuda på liten berättelse:
Lucas får punktering på bilen. Attans med.
Givetvis vill han få detta lagat så snart som det bara går.
Han letar upp första bästa verkstad och ringer.
Får inget svar.
Letar upp en ny verkstad och ringer. Han kommer fram och bokar tid en lagning. Han blir så nöjd med deras snabba hantering att han även köper fyra nya sommardäck på studs.
Några månader senare återvänder han och köper fyra nya vinterdäck.
(Lucas i denna berättelsen heter Lucas och berättelsen är faktiskt helt sann. Lucas jobbar med nya kunder här på Tellit och han missar aldrig ett samtal.)
Så, vad är åtta nya däck och en återkommande kund värd?
Vad kostar ett missat samtal ditt företag?
Svaret på den frågan finner du alltid i dina egna siffror. Tänk så lätt det är att tappa en ny kund. Och att inte ens veta om det.
Men med vår lösning behöver du aldrig mer missa ett samtal. Bestäm hur ni vill svara och hur samtalet ska gå mellan er. Även om vår växel är helt mobil kan du även använda den med en dator.
Du är alltid välkommen att kontakta oss om du vill veta mer om hur du aldrig behöver missa ett enda samtal till.
Läs gärna mer om hur det funkar
Hej från kollegorna på Tellit!