När nu 2018 närmar sig sitt slut så vill jag ta tillfället i akt att tacka våra kunder, samarbetspartners och personal för ett fantastiskt år. Under året har vi ökat vår kundbas med ca. 3000 användare, elva nya kollegor och ett stort antal förbättringar i vår plattform Smart Talk.
Precis som för våra kunder i så dras även vi med utmaningar att hitta rätt kompetens, leverera en kundupplevelse i världsklass och bibehålla en sund tillväxt samtidigt som målet är att vi ska ha branschens nöjdaste kunder.
Under året har vi lagt ner mycket tid och kraft till att förbättra IT-system och kundkvalité. Det arbetet fortsätter vi på Tellit även under 2019 – vi är övertygade om att det alltid finns något att förbättra.
2019 kommer att bjuda på en rad nyheter. Tidigt under året lanserar vi tidsbestämd nummervisning som innebär att du under din arbetsdag kan visa ett nummer och övrig tid ett annat – allt i en och samma lösning.
Inspelning av samtal har varit ett stort önskemål från flera kunder, speciellt inom vissa branscher där behovet är stort. Vidare tittar vi även på hur vi med hjälp av positionering i Tellit-appen kan förenkla våra kunders vardag inom områden som körjournal, resursallokering och automatiska inställningar beroende på just din position.
Med ovan och ett 5G som närmar sig snabbt så ser vi fram emot ett händelserikt 2019. Avslutningsvis vill jag tacka dig för ditt förtroende och att just du valt Tellit som din leverantör.
God Jul och Gott Nytt År
Daniel Holmström
VD