Samtalshistorik

Samtalshistorik finns för privata samtal och gruppsamtal. För varje samtal som loggas i samtalshistoriken visas i apparna även samtalsriktningen.

Samtalsriktning: Samtalen i historiken visas även hur samtalet gjordes eller togs emot (eller inte togs emot – missat samtal):.

  • Grön pil visar att samtalet var utgående.
  • Blå pil visar att samtalet var inkommande och besvarat.
  • Röd pil visar att samtalet var missat.
  • Hänvisningsikonen visar att samtalet blev hänvisat någon annanstans.

Se din privata samtalshistorik

  • Svep till höger och öppna menyn Samtal.
  • Klicka på Mina samtal.

Se dina gruppers samtalshistorik.

  • Svep till höger och öppna menyn Samtal.
  • Klicka på Gruppsamtal.

Sortera i grupphistoriken.

  • Svep till höger och öppna Samtal.
  • Klicka på Gruppsamtal
  • Tryck på Filtrera vid rubriken Samtal, i det övre högra hörnet.
  • Klicka för om du vill se Alla samtal, Besvarade samtal, Missade samtal (behandlade) eller Missade (obehandlade).

Filtrera per grupp

  • Svep till höger och öppna Samtal.
  • Klicka på Gruppsamtal.
  • Tryck på gruppikonen uppe till höger och välj gruppen eller grupperna att visa
Tellit BG 2

Gigaset

Så nära en hederlig telefon med sladd som du bara kan komma har vi lösningen SNOM. Skillnaden mellan en gammeldags telefon och SNOM är att du likt andra IP-telefonilösningar ringer över internet.

En SNOM används oftast av en person med ett fastnummer. Den kan så klart också användas för att ta samtal, ringa ut, och koppla vidare till kollegor eller andra personer. SNOMen kopplas till Tellits molnväxel.

Gemensam nämnare med all sorts fast telefoni vi levererar är att den går över internet. Så det du behöver, bortsett från en Gigaset-, SNOM-telefon eller Softphone, är uppkoppling mot internet. Antingen draget med en nätverkskabel direkt in i telefon eller dator, eller över WiFi.
 
Fördelen med IP-telefoni är att du kan ringa samtal från byggnader eller platser som ni annars kanske inte har full täckning för med vanlig telefon. På så sätt kan du med våra lösningar för fast telefoni i kombination med vår molnväxel enkelt hantera samtal och sköta växeln, oavsett var du befinner dig.

Gigaset

Fast telefoni i form av Gigaset-telefoner används oftast om man har en eller fler avdelningar på ett företag som alla behöver en trådlös telefon med ett fastnummer.

Exempelvis kan man på ett företag behöva en telefon på kontoret, en på lagret, en i produktionen, och så vidare.

Här är Gigaset tillsammans med Tellits molnväxel den ultimata lösningen för att alla ska kunna nå varandra på ett enkelt sätt.

Gemensam nämnare med all sorts fast telefoni vi levererar är att den går över internet. Så det du behöver, bortsett från en Gigaset-, SNOM-telefon eller Softphone, är uppkoppling mot internet. Antingen draget med en nätverkskabel direkt in i telefon eller dator, eller över WiFi.
 
Fördelen med IP-telefoni är att du kan ringa samtal från byggnader eller platser som ni annars kanske inte har full täckning för med vanlig telefon. På så sätt kan du med våra lösningar för fast telefoni i kombination med vår molnväxel enkelt hantera samtal och sköta växeln, oavsett var du befinner dig.

OBD

Kopplas enkelt in i bilens OBD-uttag (sitter oftast under eller bredvid ratten). Passar alla bilar som tillverkats 2004 och framåt.
Till skillnad från batterienheten mäter denna även bränsleförbrukning.

Batteri

Monteras på bilens batteri och till skillnad från OBD-enheten syns inte denna efter installation.